Thursday, June 4, 2009

"5 Things"

1) "5" nama timangan anda...
sham: nama yg dipanggil oleh sedara2 aku je...
padlil: nama nie start dipanggil oleh membe2 sekolah menengah dulu..
jiwa: yg nie masa dekat poli n utem... start masa poli sbb amik nm sempena sekolah aku dulu...
hancock: yg nie budak2 jke aras 2 yg start panggil..
abg: org yg aku syg je panggil..

2) "5" sifat/tabiat buruk....
gigit kuku: dari kecik lg aku suka gigit kuku... nmpk mcm byk masalah je kan... hahaha
wat keje last minit: memang suka wat keje last minit.. last minit byk idea...
basuh baju bila baldi penuh: letih la nk basuh hari2.. basuh tgn plak tu..
simpan dalam hati: kdg2 xelok n kdg2 elok juga..
pakai brg2 branded: bukan nk menunjuk tp kepuasan diri je...

3) "5" makanan favourite....
laksa penang/utara: memang suka sgt2.. kalo bertambah tue mmg xcukup sepinggan
sume jenis masakan janji ada ayam: aku mmg suka sgt ayam nie...
bihun sup: bihun sup pun lazat jgk kalo ada perut lembu kan... janji pedas..
satay: makanan tradisional jgn di lupakan...
ikan pekasam: kalo ikan pekasam dgn nasi putih saja aku bleh lg tambah nasi...

4) "5" subjek pelajaran paling suka...
math: aku pun suka kira2... mungkin hasil dr latih tubi dr mak aku..
analisa litar: aku mmg suka bab2 litar nie..
sistem berdigit: yg nie pun mmg suka sgt...
sejarah: sejarah nie aku lebih suka pasal sejarah islam je... hehehe...
kemahiran hidup (spn): yg nie aku suka sbb ada pertanian.. poyo je... hahaha

5) "5" benda wajib dalam purse....
IC: yg nie mesti kena ada...
lesen memandu: kalo dh bawak kenderaan kena la ada benda nie.. yg pasti lesen kena hidup..
kad ATM: kalo xdak duit bleh g cucuk kat dinding...
duit: cash money mesti ada...
kad TnG: nak g jauh2 xyah susah2 guna tunai... hehehe...

6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman....
keje2: dah keje la katakan.. so borak pasal keje la...
love: dibual bersama org tersayang je... hehe...
cerita panas: cerita pasal diri sendiri pn panas jgk... hehehe...
masalah: sampai mati pun still ada masalah jgk... so cite pasal nie akan berterusan...
membe: ini pasal besfren2 je slalunya dibualkan...

7) "5" MANGSA TAG..
Along
Wahid

Syg

Cik Nur

Yda


hehehehe....


3 comments: