Wednesday, June 10, 2009

my beloved sister weeding...

tergambar wajah penuh kegembiraan bercampur keletihan pada ibu aku... sedih aku melihat bagaimana susah payah ibu untuk memberikan yg terbaik untuk kenduri anaknya ini...

senyuman raja dan permaisuri sehari.... aku?????

malam pernikahan adik aku... masa akad nikah aku yg terasa debarannye.. huhu... Alhamdulillah... dgn sekali lafaz... adik aku sudah bergelar isteri kepada mohd riduan dan aku sudah mempunyai adik ipar... tahniah diucapkan... terasa sedih bercampur gembira setelah selesai upacara akad nikah... yg tinggal hanya aku sebagai anak sulung yg akan dipenuhi dgn tanggungjawab.... tanggungjawab untuk menjaga keluarga dan segalanya... ntahla... rasanya aku belum bersedia sepenuhnya lg untuk menggalas semua cabaran tersebut pada masa sekarang... aku berdoa agar aku tidak terkapai-kapai keseorangan untuk menggalas cabaran tersebut seorg diri... suatu hari nanti aku perlu pulang dan menetap di kampung halaman untuk menggalas semua cabaran tersebut... sekiranya aku berjaya menggalas cabaran tersebut, akan memberi seribu manfaat kepada keturunan aku... InsyaAllah....

1 comment: