Wednesday, May 20, 2009

balik kampung...

hari sabtu lepas aku balik kampung 2G... nk jupe mak dgn ayah dia... nerves gak aku.. mcm mn la aku bleh berani nk jupe parent dia ek... lepas wat kelas hari sabtu, kami bertolak pergi jupe parent dia dekat kedai perabot... pergh... 2G beli katil(duit ayah dia)... besar plak tu... mcm dah nk kawin plak... hehehe... lepas tu terusla ke kg 2G... ramai betul sedara dia... mula2 rasa segan jgk... biasala org luar katakan... huhuhu... aku tgk ayh dia je nmpk mcm garang... takut gak aku.. huhuhu... 2G nie rajin betul wat keje bila kat kg... kalo dia belakon rajin pun bleh detect... tp stkt yg aku tgk mmg rajin la... untung la sape yg dapat wife mcm dia nie... hehehe... hari ahad b4 lunch kitorg balik merlimau dulu b4 g tgk wayang plak... cite thailand pasal budak2.. aku pun dah tak ingat sgt tajuk dia.... berada kt kg selama 2 hari mengurangkan tensen aku dekat hamba Allah tu... tenang je fikiran aku... minggu nie harap2 xde perkara yg bleh aku tensen lg... kalo ada gak aku g bangi atau tmn melawati la...

1 comment:

  1. tk citer power kids ke??huhu...
    best tak balik kg 2G???
    nak gi sana lagi ke??
    heheh

    ReplyDelete