Sunday, May 10, 2009

BATU PAHAT

trip to batu pahat... pukul 11.30 pg dah bertolak ke b.p... sampai dalam pukul 2 lebih... pegi merayau2 dekat air hitam... beli bantal untuk letak dalam kete... mcm2 bantal ada dekat situ tp color xsesuai dgn dalaman kete aku.. cari punya cari dgn 2G baru la jumpa... cantik bantal tu... hehehe... 2G beli kain untuk wat baju ape ntah... aku pn xpernah tgk kain jenis tu... tp pandangan pertama aku mengatakan kain itu sesuai dgn 2G... lepas letih berjalan, g b.p mall plak... g makan kny rogers... lapar giler aku time tu... nasib baik angin belum sempat masuk... hahaha... lepas hantar 2G.. aku terus balik merlimau... berpeluh aku sepanjang perjalanan tue walaupun drive malam... terpaksa buka tingkap tkt ngantuk bila kena aircond... tgh2 drive dapat plak msg yg sukar untuk jawab... hanya dgn tindakan sahaja baru bleh jawab... huhuhu... trip yg best bersama 2G ke b.p... harap2 2G dapat wat keje dgn berjaya... hehehe... all da best...

No comments:

Post a Comment